Boekje 2 etappe 3 Braamt-Millingen a/ de Rijn 24km - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Natasja - WaarBenJij.nu Boekje 2 etappe 3 Braamt-Millingen a/ de Rijn 24km - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Natasja - WaarBenJij.nu

Boekje 2 etappe 3 Braamt-Millingen a/ de Rijn 24km

Door: N Hoekstra

Blijf op de hoogte en volg Natasja

23 Juli 2014 | Nederland, Valkenswaard

Een verlaat verslag van Etappe 3 Van Braamt op naar Millingen aan de Rijn 24 km, jammer genoeg geen eigen foto's door telefoon problemen.

Na een heerlijke douche op naar een vroeg ontbijt. Heerlijk ontbijt in een hotel, alles staat voor je klaar en keuze te over.
Mijn voorkeur gaat uit naar harde bolletjes met kaas en vleeswaren. Een gekookt eitje. Koffie en een glaasje sinaasappel sap.
MMM het juiste ontbijt voor een stevige wandeling.
Om 8:00 vertrokken uit het hotel.
Wel even goed ingesmeerd daar mijn neus de zaterdag iets rood wat geworden.

Wauw wat een prachtig eerste stuk..het Bergherbos. Een smal stijgend pad op..daarna dalend. Je waant je al in Limburg.
Je bent hier absoluut niet alleen in het bos.
Vele hardlopers, nordicwalkers en Kijk toch uit..roets mountainbike

• 23 Juli 2014 - 17:45

Jolijt:

Heerlijk dat je weer aan de wandel bent, veel plezier!

• 23 Juli 2014 - 21:14

Freddy:

Weer een stukje dichter bij de Sint Pietersberg :)

• 24 Juli 2014 - 19:20

Jannie:

He, Natasja wat goed. Lekker wandelen en dat al om 8 uur 's morgens. have fun en geniet van alles om je heen.

• 25 Juli 2014 - 22:58

John Van De Pas:

He Natasja,
    Kort maar leuk "actie" verslag. Alleen die hardlopers zijn wel rare mensen, daar moet je voor uitkijken hoor! Dat je om 8 uur kan vertrekken en je tóch nog zo'n lekker ontbijt gescoord heb. klasse!
    En de volgende keer met de Rijn in je rug richting St Pietersberg. Suc6 verder!!
    Groetjes van John

• 28 Juli 2014 - 20:05

Frouke:

Op naar de volgende etappe!! Goed bezig..